Edukacinė veikla ,,Molio paslaptys“

4Š. m. vasario mėn. mokytoja Inga Rezeckienė ir socialinė pedagogė Dovilė Tamašauskė vykdė edukacijas su 5-6 m. vaikais – ,,Molio paslaptys“. Lipdymas moliu  – tai kūrybiškas, raminantis ir malonus darbas. Molis – tai terapijos priemonė, kuri sugeria neigiamas emocijas, o pats lipdymo procesas – minkyti, lipdyti, gadinti ir vėl iš naujo kurti suteikia daug gražių  ir džiaugsmingų akimirkų. Continue reading

SPORTO PROJEKTAS ,,JUDĖK. SUŽINOK. ATRASK“

1Kelmės lopšelio-darželio ,,Ąžuoliukas“ ugdytiniai toliau įsijungė į sporto projekto ,,JUDĖK. SUŽINOK. ATRASK“ veiklas ,,Kai mūsų širdys plaka išvien“. Vasario mėnesio ciklą pradėjome kūną stiprinančiomis mankštomis ir taisyklingą laikyseną bei teisingą kvėpavimą padedančiais pratimais. Mankštas vaikams pravedė kineziterapeutė Sigita Šimulienė. Ugdytiniai patyrė malonumą ir judėjimo džiaugsmą. Projekto dalyviai susitiko su krepšinio treneriu Mindaugu Krauza, kuris plėtė vaikų žinias apie sporto šaką – krepšinis. Ugdytiniai kamuolio pagalba atliko fizinio aktyvumo pratybas, kurios suteikė daug teigiamų emocijų. Projekto dalyviai turėjo kelias netradicines išvykas į Kelmės sporto centrą. Netradicinėje aplinkoje vaikai stebėjo, kaip vyksta jaunių ir senjorų krepšinio varžybos. Continue reading

Virtuali paroda ,,STEBUKLINGAS GARSŲ IR RAIDŽIŲ TAKELIS“

PaodaKelmės lopšelis-darželis ,,Ąžuoliukas“ ir Kelmės švietimo pagalbos tarnyba sausio – vasario mėnesiais organizavo respublikinę ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų kurtų metodinių ir mokymo priemonių virtualią parodą ,,STEBUKLINGAS GARSŲ IR RAIDŽIŲ TAKELIS“, siekiant glaudaus bendradarbiavimo tarp šalies pedagogų dalijantis gerąja darbo patirtimi, suteikti galimybę saviraiškai, pozityvios patirties sklaidai, ugdant vaikų sakytinę ir rašytinę kalbą. ​Džiugu, jog parodoje dalyvavo virš 400 dalyvių iš visos Lietuvos, daugiau nei 200 pedagogų pristatė savo kurtas metodines ir mokymo priemones, lavinančias vaikų kalbą, padedančias pažinti stebuklingą garsų ir raidžių pasaulį. ​ Continue reading