Lapkričio 19 d. Kelmės lopšelyje-darželyje lektorė Ilona Bakšė-Bumblauskienė pravedė seminarą edukacinėmis temomis „Kaip išlaisvinti savo ir vaikų talentus?“. Buvo aptariamos įvairios temos, susijusios su asmenybės vidinėmis nuoskaudomis, nesėkmių patirtimi, informacijos gausumu bei ateities profesijomis. Labai svarbu ugdyti vaikų kompetencijas, laikantis ateities pasikeitimų principu. Continue reading
Month: lapkričio 2019
VSB projektas „Gyventojų sveikatos stiprinimas“
2019 m. lapkričio 14-15 d. lopšelis-darželis „Ąžuoliukas“ prisijungė prie Sveikatos biuro vykdomo projekto „Gyventojų sveikatos stiprinimas“ . 3 priešmokyklinės grupės sudalyvavo mokomosiose mankštose,kurias vedė kineziterapeutas Mantas Petrauskas. Šių mankštų tikslas – skatinti ir motyvuoti vaikus būti fiziškai aktyvesnius. Mokymų metu vaikai mokėsi taisyklingos laikysenos, koordinacijos gerinimo, pusiausvyros, lankstumo ir stiprino raumenų grupes. Buvo atliekami fiziniai pratimai,naudojant specialiasas vaikų kineziterapijai skirtas priemones.
Ugdymo savaitė „Šviečianti ir šildanti ugnis“
Tolerancijos diena
Lapkričio 16 d. yra minima tarptautinė Tolerancijos diena. Lopšelis-darželis „Ąžuoliukas“ šiais metais vėl prisijungė prie šios gražios akcijos. Visą savaitę su vaikais kalbėjomės tolerancijos tema – aiškinomės šio žodžio reikšmę, stengėmės būti tolerantiški vienas kitam, gaminome Švyturius. Švyturys – šių metų tolerancijos simbolis, reiškiantis pagalbą, nes rodo kelią laivams, ieškantiems kranto, padedantis neužplauti ant seklumos.Taip ir žodis tolerancija savo prasme reiškia pakantumą, suteikia žmonėms gebėjimą visuomenėje sugyventi taikiai, priimti kitokį žmogų, kitokius požiūrius.
Pyragų diena
Patyriminis ugdymas lopšelyje-darželyje „Ąžuoliukas“
Patyriminis ugdymas – turbūt seniausia edukacijos forma, apjungianti mokslą, technologijas, inžineriją, menus ir matematiką. Tai mokymasis veikloje. Vaikai įsisavina žinias per realią gyvenimišką patirtį. Praktinis patyrimas yra vienas geriausių mokymosi būdų. Vaikai geriausiai mokosi iš savo asmeninės patirties ir savo atradimų. Tai, ką vaikai daro yra vertingiau nei tai, ką jie žino. Continue reading