Vaikų ugdymas priešmokykliniame amžiuje

1

 Priešmokykliniame amžiuje labai svarbu suformuoti socialinius vaiko gebėjimus: mokėjimą bendrauti su bendraamžiais, susikaupti, būti pakankamai savarankiškiems ir atsakingiems.

Į priešmokyklinę grupę ateina vis daugiau vaikų, kurie turi skirtingus poreikius. Vis labiau reikalingas individualizuotas ugdymas, atsižvelgiant į kiekvieno vaiko patirtį,  išgales, poreikius siekiame aktyvaus vaiko dalyvavimo ugdymo procese. Šiuolaikiškame vaikų ugdyme būtina ieškoti vis naujų vaiko ugdymo(si) metodų ir kelių.  Individualizuotas ugdymas – tai pripažinimas, kad ugdytiniai yra skirtingi ir skirtingais būdais pasiekiami geriausi pasiekimai. Individualizavimas didina vaikų ugdymosi motyvaciją, pasitikėjimą ir savigarbą.  Nereikėtų pamiršti ir to, kad individualizuotas ugdymas yra sėkmingas tik tuo atveju, jei apima visą ugdymo procesą.

Auklėtojos metodininkės Jūratė Bimbienė , Snieguolė Petrauskienė ir auklėtoja Vilma Stonienė norėdamos ugdymą padaryti patrauklesnį, prieinamesnį, įdomesnį nusprendė organizuoti ,,Riešutukų‘‘ ir ,,Pelėdžiukų‘‘ grupėse veiklas, kurių metu pedagogės stebėjo individualizuotą vaikų ugdymą(si), aptarė veiklose pritaikytus metodus, aptarė pačius geriausius ir tinkamiausius . Dalinosi praktine darbo patirtimi. Veiklos buvo naudingos ne tik vaikams, bet ir pedagogėms.

                                                                                                                                                Auklėtoja metodininkė Snieguolė Petrauskienė

2 sn 3